Ai, com ens agrada celebrar Sant Jordi a l’escola! Serà perquè ens encanten els dracs? Serà perquè som grans lectors i lectores o… serà perquè en Sant Jordi ens recorda moltíssim al nostre Soler (amb un final molt més agraït, és clar!).
Us expliquem com va anar!
EDUCACIÓ INFANTIL
Al matí els nens i nenes d’I3, I4 i I5 vam anar al centre de Sant Celoni a gaudir de les paradetes de llibres i flors!
A la tarda vam fer tallers al pati: maquillatge, dibuix, lectura, joc simbòlic amb una paradeta de llibres i roses i el que més ens va encantar… jugar dins de la Torre del Castell i a la Cova del Drac!
Per acabar d’arrodonir, la festa l’endemà vam fer un recital de poemes i cançons!
EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Al matí ens vam organitzar en grups barrejats, de 1r a 6è, i vam sortir de l’escola per a dibuixar al natural la primavera. Vam fixar-nos en tot allò que veiem: els petits brots, el color de les flors, alguns insectes, l’aigua de la riera de Pertegàs… i vam plasmar-ho al paper.
A la tarda vam poder veure les paradetes amb les creacions que hem fet les darreres setmanes: rodolins, cal·ligrames, acròstics, poesies, flors… També vam poder veure el vídeo dels poemes recitats de 6è (el trobareu també a la carpeta).
Finalment, vam fer grups de lectura a l’aire lliure. Per grups, voluntaris de 4t, 5è i 6è, van llegir contes. Els oients i les oients anàvem a escoltar contes i, en acabar, els lectors/es ens posaven un segell per a marcar que aquell conte havia estat escoltat.
Si cliqueu a la imatge podreu accedir a totes les fotos i vídeos.
